Blog
Firmowego bloga o rachunkowości przygotowaliśmy z myślą o przyszłych i obecnych Klientach naszej firmy. W prosty i przystępny sposób wyjaśniamy tam podstawowe, ważne oraz aktualne kwestie związane z prowadzeniem firmowej księgowości.
Efektywne i zorganizowane prowadzenie księgi rachunkowej od A do Z
Wszyscy ci, którzy zobowiązani są prowadzić pełną księgowość, mają do czynienia z księgami rachunkowymi, składającymi się aż z pięciu elementów: księgi głównej, pomocniczej, dziennika, zestawienia obrotów i sald oraz wykazu aktywów i pasywów. Konieczność rzetelnego i szczegółowego uzupełniania tych ksiąg wymaga stosowania zasad zawartych w ustawie o rachunkowości. Aby jednak efektywnie prowadzić zapisy w księdze rachunkowej trzeba się wykazać odpowiednią organizacją pracy własnej.
Dlaczego warto zlecić księgowość firmie zewnętrznej?
Samodzielne prowadzenie księgowości to tylko pozornie oszczędność czasu i pieniędzy. Jak się bowiem okazuje, obecnie jest to szczególnie trudne zadanie. Jakie są więc zalety oddania tej kwestii w ręce fachowców? Sprawdźmy to!